1. Cum se efectuează livrarea produsului?

Livrarea tuturor produselor comandate se efectuează prin intermediul serviciului de curierat rapid.

2. Care este termenul de livrare al produsului comandat?

Pentru majoritatea produselor, termenul de livrare este de 2 săptămâni.  Termenul de livrare este prezentat pe pagina fiecărui produs.

3. Care este costul transportului?

Costul transportului se vede la check-out.

4. În cât timp pot returna un produs?

În caz de nemulțumire poți returna produsul în 30 zile de la achiziție, iar returnarea banilor se va face în 10 zile lucrătoare după ce s-a efectuat analiza bijuteriei. Pentru a putea returna un produs te rugăm să consulți secțiunea ”politică de retur”.

Produsul trebuie returnat în ambalajul original, fără să prezinte urme de deteriorare și fără să fi fost purtat.

5. În cazul returnării unui produs, cine va suporta costul transportului?

Costul transportului va fi suportat de către client.

6. Ce se întâmplă după lansarea comenzii?

După lansarea comenzii vei primi un e-mail prin care vei fi înștiințat în legătură cu înregistrarea comenzii. Email-ul va conține detaliile despre modalitatea și termenul de livrare a comenzii. Dacă este necesar vei fi contactat telefonic de unul din consultanții noștri.

7. Care sunt metodele de plată?

Plata poate fi efectuată prin ramburs la livrarea coletului.

8. Se oferă garanție pentru produsele comandate?

Bineințeles, produsele noastre beneficiază de 3 luni de garanție de la momentul achiziționării.

9. În greutatea menționată este inclusă și greutatea pietrelor / diamantelor/pietrelor prețioase?

Da, în greutatea bijuteriei este inclusă și greutatea pietrelor / diamantelor/pietrelor prețioase.

10. Prețurile afișate pe site sunt cele finale?

Toate prețurile bijuteriilor de pe site-ul bijuproducts.ro includ TVA-ul.  Bijuteriile sunt împachetate într-o cutie specială pe care o primești cadou din partea noastră.

11. În cazul unui retur, cum mi se va înapoia suma plătită pentru produs?

Suma plătită pentru produs va fi tranferată în contul tău, după primirea și evaluarea produsului returnat.

12. Pot efectua plata în altă valută pentru o bijuterie a cărei preț este afișat în lei?

Da. Plata poate fi efectuată în altă valută decât RON pentru comenzile plasate din străinătate. Schimbul va fi efectuat la cursul BNR al zilei cumpărării.

13. Primesc certificat de garanție pentru bijuterie?

Toate bijuteriile sunt însoțite de certificat de garanție, care atestă autenticitatea și calitatea acestora.

14. Am o întrebare la care nu am găsit răspuns. Cum procedez?

Te rugăm să ne contactezi telefonic la numerele afișate pe site sau scrie-ne un e-mail, iar noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp.

15. Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În cadrul procesului de comandă vei avea opțiunea să introduci informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

16. Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a face cumpărături este necesar să creezi un cont de utilizator, dar nu îți face griji, crearea contului durează 3 minute… literalmente!

17. Am uitat parola contului. Cum procedez?

La sign-in ai opțiunea de a recupera parola. Astfel, sistemul informatic va genera o parolă nouă, ce o vei putea folosi pentru logare iar apoi o vei putea schimba.

18. Ce este newsletter-ul?

Newsletter-ul este un e-mail trimis de regulă la 2-3 săptămâni sau mai rar, care informează despre oferte/reducerile de preț sau noutăți. La newsletter te poți abona/dezabona oricând în mod independent și automat.

19. Am personalitate juridică. Cum comand?

Exact ca și o persoană fizică, numai că pe pagina de finalizare a comenzii vei bifa căsuța DORESC FACTURA PE FIRMĂ și vei completa câmpurile cu datele necesare pentru facturare. Dacă vei alege să plătești ramburs, chitanța o vei primi de la curier.

20. Ce fac dacă un produs comandat ajunge cu defecte cauzate de transport?

Când primești comanda de la curier este important să verifici integritatea coletului și a produselor din interior. Orice probleme cauzate de transport trebuie semnalate imediat curierului. Noi nu suntem responsabili pentru eventuale neatenții ale personalului care manipulează coletele. Deoarece toate coletele pe care le trimitem sunt asigurate, toată prodedura de reparare sau producție din nou a obiectului comandat sunt intermediate și suportate de CURIER-BijuProducts. Astfel tu nu va trebui să îți faci griji și vei primi din nou produsul comandat, așa cum ți-l dorești.

Orice semnalări ulterioare nu pot fi luate în calcul.

21. Cum pot anula o comandă?

Dacă te-ai răzgândit poți anula o comandă doar înainte ca statusul acesteia să se schimbe din AȘTEPTARE în LIVRAT. Intrând în contul tău, poți verifica oricând statusul comenzilor lansate, iar pentru a anula o comandă contactează-ne cât mai repede la numărul de telefon: 0744-315.662. În cazul în care coletul tău a plecat de la noi, anularea nu mai este posibilă și ești obligat să-l accepți.

22. Ce se întâmplă cu datele mele personale?

Datele personale, începând de la nume, edresă de e-mail, adresă domiciliu, etc., toate rămân în posesia BijuProducts, sub deplină confidențialitate. Pentru aceasta am implementat certificatul de siguranță SSL și ne-am înregistrat ca operatori de date personale la ANSPDCP sub nr. 27107/2015.

23. Se pot schimba prețurile pe BijuProducts.ro?

Da, prețurile se pot schimba fără o notificare prealabilă. Te rugăm să iei în calcul prețul afișat la data achiziției.

24. Cum procedez dacă dețin un cod de reducere?

Codurile de reducere pot fi folosite la momentul finalizării comenzii. Se introduce codul deținut iar prețul total va fi afișat cu reducerea acordată. Aceasta va fi valoarea pe care o vei achita.

Fiecare cod de reducere este valabil o singură dată.

25. Pot returna o bijuterie gravată?

Bijuteriile ce au fost gravate la cererea clientului se consideră a fi personalizate iar conform legii, produsele personalizate nu pot fi returnate.

26. Este sigur să comand de pe BijuProducts.ro?

Da, folosim tehnologii de criptare la standardele industriei pentru transferarea și recepționarea datelor clienților.

 

Îți dorim cumpărături plăcute!